Wszyscy mówią rób przysiady. :)

Tak robiłam przysiady we wakacje, potem tylko ćwiczenia dodatkowe. Jednak nigdy nie robiłam ćwiczeń głównie skierowane na pośladki,oprócz oczywiście przysiadów. :) Pewnego dnia pomyślałam sobie….będę robić wykroki to może te nogi będą lepsze. Zamiast nóg mam ładniejszą pupę. O takiej jakiej marzyłam. Nigdy bym nie pomyślała,że będzie taka jaka sobie ją wymarzyłam. :) Marzenia się spełniają,jednak trzeba je realizować. Po ponad roku ćwiczeń marzenie się zrealizowało :) Co do przysiadów…TAK DZIAŁAJĄ NA PUPĘ ! Nie trzeba ich robić oczywiście 50 jednego dnia. Stopniowo , pomału. Ważne jest: jeżeli przy jakimkolwiek treningu masz przysiady rób je megaaaaa dokładnie. Kolana nie wychodzą  poza linie stóp ! Jedyny minus pupy to taki,że nogi wchodzą pupa do spodni nie. Jednak jestem mega zadowolona,że się nie poddałam :)

Jakie ćwiczenia polecam:

- przysiady

- wykroki

- pośladki z Mel B :)

 

Myślę,że zachęciłam, zmotywowałam. Do startu gotowi….START !

Powodzenia :)

rob_przysiady_2014-04-22_10-26-30_middle

Trening domowy vs Trening grupowy

pamietaj_o_rozciaganiu_2014-04-22_10-17-20_middleWiele osób ćwiczy w domu.

                    Dlaczego ?  :

- nie musisz dojeżdżać,

- nikt Cię nie widzi,możesz mieć na sobie nawet stary podkoszulek

- często czujesz sie niekomfortowo bo myślisz,że Cię ktoś zobaczy i będzie się śmiać

- koszt

Jednak zajęcia grupowe nie są też takie złe.

Dlaczego? :

- często motywujemy siebie samego,mówiąc.: „Dasz radę, niech inni zobaczą jak ćwiczysz i aż im oko zbieleje:) „

- pod okiem trenera,

- możesz poznać nowe osoby

- pokochasz aerobic,step itp.

-  poznasz nowe sposoby ruchu ;)

Jak widzicie i trening domowy i grupowy jest bardzo dobry. :) Ja ćwiczę w domu 5 razy w tygodniu,a raz chodzę na aerobic. Koszt jednego aerobicu w moim mieście to ok. 8-12 złotych. I taki aerobic to miła odskocznia. :)

A wy co wolicie ?

Wewnętrzna strona ud

2367633Mój odwieczny problem,ale już niedługo. Postanowiłam,że przez 30 dni będę walczyła o piękne nogi. Do każdego treningu dodam:

-kilka minut ze skakanką

+ do tego któryś z tych zestawów.

http://www.youtube.com/watch?v=cqvixCqcToA —*> Fitappy. :) Co drugi dzień przez 2 tygodnie. :)

http://www.youtube.com/watch?v=2fPqssi05s0—-> Fitappy :) Co drugi dzień przez ostatnie 2 tygodnie :)

http://www.youtube.com/watch?v=–ovupOBESg—> co drugi dzień przez 30 dni – czasem step :)

Więc ja zaczynam od dziś :) Zaczynam z fitappy.

Mój plan na najbliższy miesiąc:

Piątek

*trening normalny,fitappy,

Niedziela:

-trening normalny

fitappy

Poniedziałek

- trening normalny

- Chodakowska

Wtorek–aerobic

Środa

trening normalny

fitappy

Czwartek

trening normalny

ewa

Piątek

trening normalny

Fitappy

 

Oto moje wyzwanie. ;) Kończę 25 maja. Trzymajcie kciuki ;)

Skośne mięśnie brzucha

Czyli mój drugi już mniejszy problem ;)
Przedstawię wam ćwiczenia na mięśnie skośne,które ja będę robiła codziennie przez dwa tygodnie. Potem je zamienię na inne i też robione 2 tygodnie. Czyli miesiąc dla oponki.

http://fitness-all-day.blogspot.com/2013/05/cwiczenia-na-miesnie-skosne-brzucha-czy.html – ćwiczenia z Agatą,ja robię ćwiczenia 1i3 + spięcia. Powtarzam 15 razy :)
Taki będzie dodatek na dwa tygodnie.

Następne dwa tygodnie :
1 ćwiczenie : leżymy na plecach, nogi uniesione 90 stopni, i unosimy biodra do góry….

2 ćwiczenie : 15 brzuszków

3 ćwiczenie : nożyce

Lato się zbliża. Trzeba walczyć o te nasze brzuszki :)

Powodzenia

indeks

indeks

Treningi Mel B i Tiffany Rothe

         Zacznijmy od treningów z Mel B. Tu możecie o niej przeczytać więcej : http://fitness.sport.pl/fitness/56,107701,14098302,Mel_B___trening_i_dieta.html

Jej treningi trwają do 20 min.

- 10 min nogi- potrzebne będzie krzesło, ćwiczenia bardzo skuteczne i łatwe. Jednak czujemy zmęczenie

- 10 min brzuch—ale boli,aaa…. taki właśnie jest ten trening. Kocham go :)

10 min pośladki—-palą,pieką

- 10 min ramiona i 10 min klatka piersiowa- mało kiedy robię,

15 min cardio- moje wyzwanie aby zrobić całe

- 20min cardio- średnio lubie, głównie na ramionach się skupia

Treningi są funkcjonalne,nie trzeba dużo miejsca, jakiś przyrządów fitness. Tylko dobre chęci są nam potrzebne. Mel B bardzo motywuje i faktycznie ona też się męczy. Też krzyczy,też ma dość. Podkreślam ona nie jest trenerką fitness,ale bardzo wspiera i nadaje się do tego :)

Czas na Tiffany : http://zdrowaipiekna.blog.onet.pl/tag/tiffany-rothe/

Jej najpopularniejszy trening na boczki,który daje w kość i faktycznie widzimy zmiany oraz zakwasy. :) : http://www.youtube.com/watch?v=r_J8btnIEKQ

Tiffany w treningach włącza boks,tańce,nogi,8Abs. Oto jej kanał : http://www.youtube.com/user/TiffanyRotheWorkouts

Plusem jej treningów jest muzyka która leci w tle.

Bardzo lubię treningi Tiffany i Mel B :)