Archiwum dla Maj, 2013

Tydzien

Ale szybko ten tydzien zleciał. Tak mało ćwiczyłam :( . ALe nastepny będzie bardziej pracowity. Bo do wakacji..już tak mało czaasu..Nawet we wakację bedę ćwiczyć,, I to 3 razy wiecej a wy ? Będziecie ??

Hurraa :*

Dzisiaj był mój najlepszy dzień. Dostałam książkę Ewy Chodakowskiej :) Ale się cieszę :* Od niedzieli albo od jutro zaczynam 30 dni 30 minutt xdd Ale nie odpuszczam ćwiczeń rano :) Którek kocham <3

Oj,.,

Ale mnie długo nie bylo :/No cóż po 1. Wycieczka 2. Mam cos z komputerem ;( 3. Nie miałam czasu :/

Dobra rada nie jest zła :)

Hej ;* Hmmm…przyznam się szczerze w poniedziałek i we wtorek zjadłam taakkkk dużo na kolację że masakra. Ale za to bardzo dużo poćwiczyłam :D Postanowiłam ,że napiszę do Ewy. Niespodziewałam się że odpisze. I odpisała :0 Pisaasa , żebym się zdrowo odżywiała i wgl. Jej rady są dla mnie bardzo ważne. :D Od dzisiaj zaczynam się zdrowo odżywiać

2365231

Relaks

Dzisiaj sobota. Rano wstałam o 7,00 i odpoczęłam sobie od ćwiczeń. Jutro chyba też. Oczywiście ćwiczę wieczorem,w sobotę i w niedzielę. A rano to wolę odpocząć :D

z8177061Q,Cwiczenia-rozciagajace

Przepraszam

Wiem, że dzisiaj miałam jeszcze dodać  jadłospis z tamtego tygodnia, ale jestem za bardzo zmęczona. Jutro dodam :D

Miłej nocy ;*

Ps: Ja już po Skalpelu <3

Ćwiczenia

Podam wam teraz treningi, które robiłam  od 04-12,05

Nie będę podawała ile czasu mi to zajęło xdd

Rano

Sobota – trening cardio

Niedziela- ćwiczenia brzuch i pośladki

Poniedziałek ćw nogi + cz. 1 i 3

Wtorek – ćw. pośladki + cz, 4 i 7

Środa -cardio+ cz. 1

Czwartek- ćw. nogi+pośladki

Piątek cz. 1,3,8,4

Sobota – cardio

Niedziela ćw. brzuch+ pośladki

 

Wyjaśnienia :

Trening cardio-Mel B.

Ćwiczenia brzuch, nogi i pośladki- Mel B

Części 1,3,8,4,7,- Ewa Chodakowska

Wieczór

Sobota – Skalpel

Niedziela- Turbo spalanie

Poniedziałek- Trening z Gwiazdami

Wtorek-killer

Środa – Skalpel

Czwartek- Trening z gwiazdami

Piątek- Skalpel

Sobota- Skalpel

Niedziela – Killer

 

Wyjaśnienie :

Wszystkie treningi Ewy Chodakowskiej

Hej hej nadrabiam zaległości

Ok
1. Czy schudłam.
Po równym miesiącu (16.05):
waga z 54,5 do 53,70 (80 dag)
uda z 53do 52
łydki tak samo 38
biodra z 92-85
brzuch 76-75
i talia 71-73 (tak za dużo)

I tyle. Następna przymiarka 18.06 :D

Tutbo spalanie

Dzisiaj cały dzień na turbo spalaniu.
Rano Mel B trening cardio
Wieczorem Ewa Chodakowska Turbo spalanie

Kocham te treningi

2357758

Już jutro

Wow ale ten czas szybko zleciał już jutro ważę się  i mierze. Jutro minie miesiąc od moich ćwiczeń z Ewą i Mel B. Myślę , że schudłam :D Do wakacji tylko 43 dni <3

Pisałam już wam , że lubię się huśtać. ?:)