Ewa Chodakowska,czyli trenerka wszystkich Polek. Tu możecie dowiedzieć się jak zaczęłam ćwiczyć z Ewą :) ; http://dieta.blogujaca.pl/2013/09/03/ewa-chodakowska/

Jednak teraz zajmijmy się jej treningami:

Skalpel : wszystkie Polki pokochały ten trening. Nie jest on „szybki”, ale spokojny. Pracują wszystkie mięśnie bez wyjątku. Ja osobiście średnio lubię skalpel. Jest on dla mnie za wolny  :)

Skalpel II : druga część skalpela. Pracujemy z krzesłem. Trwa ok. 30 min. 3 zestawy po parę ćwiczeń powtórzone 3 razy. Pokochałam ten trening <3

Szok trening : czyli cardio. Kocham ten trening. W jednym zestawie pracujemy na całe ciało, w drugim na brzuch i plecy,a w trzecim na nogi i pośladki. :)

Tubo spalanie : zawiera 9 rund, bez przerw, 2 ćwiczenia powtórzone 4 razy. Bardzo fajny trening. ;)

Killer- cardio :) ,każdy zestaw poprzedza cardio (pajace,truch itp.) Kiedyś nie mogłam go wykonać. Teraz mogę :)

Total fitness 1 i Total fitness 3 : wydane przez Shape. Dobre ćwiczenia na nogi. Po każdym zestawie minuta przerwy.

Skalpel wyzwanie: 3 część skalpela. Według mnie bardzo dobra.

Model Look – nowy program,jeszcze go nie mam, i raczej nie chcę mieć,ponieważ jest on za wolny podobno :)

Turbo-killer (siostra)- jeszcze nie ma w sprzedaży

6 cio minutówki jak na razie 10 programów 6 cio minutowych. Darmowe na youtube. Kocham je <3

 

Ewa również dodaje wyzwania i inne zdjęcia ćwiczeń. Układa na fb treningi i dodaje jadłospis. Ja osobiście nie mogę się doczekać nowego treningu Ewy Chodakowskiej :)