Zacznijmy od treningów z Mel B. Tu możecie o niej przeczytać więcej : http://fitness.sport.pl/fitness/56,107701,14098302,Mel_B___trening_i_dieta.html

Jej treningi trwają do 20 min.

- 10 min nogi- potrzebne będzie krzesło, ćwiczenia bardzo skuteczne i łatwe. Jednak czujemy zmęczenie

- 10 min brzuch—ale boli,aaa…. taki właśnie jest ten trening. Kocham go :)

10 min pośladki—-palą,pieką

- 10 min ramiona i 10 min klatka piersiowa- mało kiedy robię,

15 min cardio- moje wyzwanie aby zrobić całe

- 20min cardio- średnio lubie, głównie na ramionach się skupia

Treningi są funkcjonalne,nie trzeba dużo miejsca, jakiś przyrządów fitness. Tylko dobre chęci są nam potrzebne. Mel B bardzo motywuje i faktycznie ona też się męczy. Też krzyczy,też ma dość. Podkreślam ona nie jest trenerką fitness,ale bardzo wspiera i nadaje się do tego :)

Czas na Tiffany : http://zdrowaipiekna.blog.onet.pl/tag/tiffany-rothe/

Jej najpopularniejszy trening na boczki,który daje w kość i faktycznie widzimy zmiany oraz zakwasy. :) : http://www.youtube.com/watch?v=r_J8btnIEKQ

Tiffany w treningach włącza boks,tańce,nogi,8Abs. Oto jej kanał : http://www.youtube.com/user/TiffanyRotheWorkouts

Plusem jej treningów jest muzyka która leci w tle.

Bardzo lubię treningi Tiffany i Mel B :)