Maj był miesiącem zmian. I to dość dużych. Nowy plan treningowy, nowe odżywianie.

Zacznijmy od diety. Zdrowe odżywianie, bez słodyczy,podjadania,nie zdrowych i niekorzystnych produktów zaczęłam dokładnie….25.05.2014 :)

Przemyślałam wiele, porozmawiałam z mamą (która wie co i jak) I po prostu zmieniłam jadłospis. Śniadanie dość obfite (omlet,owoce i warzywa ), mniejsze podwieczorki i kolacje (mój odwieczny problem), zamiast słodyczy—>owoce/sorbety :) Posiłki w weekend robione własnoręcznie. W szkole unikam chleba i makaronów. :) Dużo wody z cytryną dla ochłody. <3

 

Jeżeli chodzi o treningi to :

- Tylko Ewa Chodakowska i Tomasz Choiński czasem aerobic lub Mel B.

- Raz dziennie po 40-60 minut

- Raz trening cardio raz siłowy ( czyli np. poniedziałek – Total Fitness 3 , wtorek- Skalpel 2, środa- Turbo spalanie, czwartek- Skalpel Wyzwanie, piątek- Aerobic niedziela- total fitness 1 )

Do siłowego dodaje stepper i ćwiczenia na piłce.

- Nowe ćwiczenia na uda  i brzuch :)

- Czasem basen,joga,rower :)

 

Dużo przemyśleń o sobie, o moim życiu. Jestem zadowolona z maja. Choć mogłoby być lepiej :D zyj_tak_jakbys_mial_2014-04-17_13-56-21_middle